تهیه مدارک در پروسه اخذ ویزای کانادا یکی از مهمترین مراحل این فرآیند می باشد. بسیاری از افراد بدلیل ضعف در تهیه مستندات معبر و به هنگام ممکن است در اخذ ویزای کانادا دچار مشکل شوند. لذا آگاهی از نوع مدارک الزامی، قبل از اقدام برای دریافت ویزای کانادا، چک و بررسی صحت و جامعیت مدارک تاثیر بسیار مهمی در فرآیند اخذ ویزا خواهد داشت. کارشناسان اسمایل تو کانادا با دقت تمام و آگاهی از تمامی جزئیات لازم برای موفقیت در یک پرونده مهاجرتی، تمامی راهنمایی های و اقدامات لازم را جهت تکمیل مدارک شما انجام خواهند داد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کانادا

بسته به روش‌های مهاجرت مختلف به کانادا، مدارک مختلفی مورد نیاز است. برخی از مدارک مشترکی وجود دارند که برای هر برنامه‌ی مهاجرتی لازم است، این مدارک شامل:

  • مدارک شناسایی مانند ترجمه شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی، و در صورت وجود کارت پایان خدمت.
  • ترجمه سند ازدواج (اگر اعمال شود).
  • ترجمه مدارک تحصیلی و ریزنمرات.
  • نامه‌های شغلی.
  • سوابق بیمه (در صورت لزوم).
  • گواهی عدم سوء پیشینه.

همچنین، برخی از مدارک خاص به هر روش مهاجرتی مرتبط هستند. برای مثال، برای ویزاهای کوتاه مدت مانند ویزای تحصیلی، مدارک شما باید شامل نامه‌ی پذیرش از دانشگاه، پیشنهادات شغلی احتمالی، و مدارکی که نشان دهنده وابستگی شما به کشور مبدأ است، مانند اثباتی که نشان دهد بعد از اتمام تحصیل، شما به کشور خود بازمی‌گردید.

در کل، علاوه بر مدارک مشترک، مدارک خاص به هر روش مهاجرتی باید به شما کمک کنند تا قطعیت خروج از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی را نشان دهند.

مدارک مورد نیاز به تفکیک نوع ویزای درخواستی

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی

مدارک لازم برای ویزای استارت آپ

مدارک لازم برای ویزای کاری

مدارک لازم برای ویزای توریستی

مشاوران Smile to Canada شما را در تهیه مدارک الزامی یاری خواهند کرد.